Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1425 ggr
Leffe
6/23/14, 12:29 PM

iFokus uppdateras idag

Räkna med att det både blir störningar och tidvis är helt otillgängligt. Räkna också med att det blir bra när det är klart

Det mesta i nya versionen finns på ungefär samma plats som i den gamla. iFokus-grejer uppe till vänster, sajtrelaterade grejer i mittenmenyn och personliga saker uppe till höger.

Annons:
[JeanetteK]
6/23/14, 2:41 PM
#1

Spännande! Alltid kul när det händer saker.

Cahira
6/23/14, 11:05 PM
#2

Jag alskar den nya versionen. Lite vilset och ovant men sjukt anvandarvanligt, tydligt, stilrent och snyggt. :) Gillar att vi fatt en bra logga med. Paminner mig om var kara Angel. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Maria29
6/24/14, 7:49 PM
#3

Blev ju riktigt fint med den nya versionen! 🙂

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
6/26/14, 3:33 PM
#4

Jag känner mig riktigt nöjd med den nya versionen. Jag har haft lite strul från telefonen nu när jag varit iväg men det vet jag inte om jag kan skylla på iFokus, snarare på tillgängligt nätverk tror jag. Men nu är jag hemma igen och jag tycker att det funkar jättebra.

Leffe
6/26/14, 5:09 PM
#5

Jag gillar den också. Nu får vi hoppas de får bort buggarna

Cahira
6/27/14, 5:27 AM
#6

Jag beundrar hur hart de jobbar med detta. Vet stallen dar man inte marker skillnad pa flera dagar men har fixas buggar och annat varje dag. Sjukt bra arbete.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[JeanetteK]
6/27/14, 8:35 AM
#7

#6 Jag håller med! 👍

Leffe
6/27/14, 11:28 AM
#8

Den som har problem med nya iFokus att något inte fungerar. Kolla på Supporten. Svaret kanske finns där om problemet annars så kan du ta upp problemet där.

[JeanetteK]
6/27/14, 11:57 AM
#9

Bra tips Leffe!

Upp till toppen
Annons: