Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 598 ggr
Maria29
6/14/14, 9:28 AM

Lantdjur 14 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag skulle jag stått i Österbymo och sälja fåglar men jag blir kvar hemma och hoppas att alla jag känner som står ochs säljer allt i från djur till gettvål. Jag tar hand om djuren och roar mig med att bygga hyddor/lekstälningar till hönsen.. 😃 

Vad ska ni andra hitta på idag?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Leffe
6/14/14, 11:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag ska in i Stockholms City och rulla bland turister. Kanske en tripp till Skansen idag gifter sig tydligen folk där ute i gräset i fulla lass. Det är bröloppsdropin.

[JeanetteK]
6/14/14, 3:37 PM
#2

Idag har jag klippt gräs och nu håller jag på att klippa björnbärsbuskar. Vi har ett stort snår och vi får massor med bär. Men björnbär har ju en tendens att skicka iväg flera meter långa grenar åt alla håll och kanter, så nu håller jag på att kapa såna. Rejält taggigt är det men bra blir det! Hamnade mitt i solen så nu smet jag in för att svalka mig och dricka lite. ☀️

Cahira
6/15/14, 2:58 AM
#3

Tog in min bla kattunge idag. Hon har senaste dagarna hallit sig for sig sjalv fran sina syskon och sin mamma och har atit bade torr och blotfoder och druckit vatten sa jag beslutade att ta in henne sa jag kan behandla hennes ogoninfektion i en lite renare miljo. Hon ar 11 veckor imorgon sa det ar egentligen en vecka tidigt, men hon ar sa stabil att det verkar funka felfritt.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: