Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1156 ggr
[JeanetteK]
2014-06-13 12:25

Lantdjur fredagen den 13 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur är det med fredagen den 13:de för er? Är det otursdag eller inte? Här hemma är det en lyckodag, i alla fall om man frågar sonen. Han har äntligen slutat åttan idag! Dom firade med att hoppa i vattnet när de väl blev utsläppta! 😂Tonårskillar kan vara som lössläppta kalvar ibland. 😛

För egen del har jag haft en jobb-förmiddag. Men nu är det mesta gjort. Skönt. En väninna till mig har café hemma hos sig i eftermiddag och jag har lovat att hjälpa henne. Jag har varnat henne för min servitriskunskaper… är bra på att snubbla, spilla och tappa saker - men hon säger att det tillför extra spänning för gästerna! 😂

Helg och sommarlov! Vad gör ni andra idag?☀️

Annons:
Fridaaaa
2014-06-13 12:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God dag!

Gått en morgonpromenad med vovvarna (brukar inte gå på morgonen, enbart trädgården annars) men var skönt. Har gått en 5 km runda själv också. Annat fixat också, fått i mig lite lunch med nu 🙂

Superhärligt med fredag! De tar studenten i stan, så beger mig inte dit haha 😃

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JeanetteK]
2014-06-13 17:34
#2

Åh, gillar dina kaniner! 😍Vi ska iväg på en promenad med hunden nu. Har ingen lust egentligen men jag vet att det är skönt när jag väl kommer iväg. Skulle hellre krascha i soffan. 😇

Caféet idag var jättelyckat. Helt smockfullt och alla var glada och nöjda. Så det var kul, men oj så trött jag är nu. Helst i öronen! Ljudnivån var galen! 🤪

Fridaaaa
2014-06-13 17:35
#3

#2 Hihi roligt att höra 🙂
Ja det är ju det, bara man tar sig ut så 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Leffe
2014-06-13 19:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Idag har jag varit i Stockholm city. Rullat till Skansen. Sedan provat att åka Spårvagn City med elrullen från Skansen till Sergelstorg. Inga problem.

[JeanetteK]
2014-06-13 19:49
#5

#4 Härlig bild! Måste kännas skönt att det funkade med spårvagnen. 👍

Leffe
2014-06-13 21:58
#6

Ja det var kul. Synd att det inte gick med Skansens bergbana. Det hade bara behövts en liten ramp

Annons:
Upp till toppen
Annons: