12. OT / skvallerbänken

Lantdjur fredagen den 13 juni

2014-06-13 12:25 #0 av: [JeanetteK]

Hur är det med fredagen den 13:de för er? Är det otursdag eller inte? Här hemma är det en lyckodag, i alla fall om man frågar sonen. Han har äntligen slutat åttan idag! Dom firade med att hoppa i vattnet när de väl blev utsläppta! GapskrattarTonårskillar kan vara som lössläppta kalvar ibland. Lipar

För egen del har jag haft en jobb-förmiddag. Men nu är det mesta gjort. Skönt. En väninna till mig har café hemma hos sig i eftermiddag och jag har lovat att hjälpa henne. Jag har varnat henne för min servitriskunskaper... är bra på att snubbla, spilla och tappa saker - men hon säger att det tillför extra spänning för gästerna! Gapskrattar

Helg och sommarlov! Vad gör ni andra idag?Sol

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2014-06-13 12:28 #1 av: Fridaaaa

God dag!

Gått en morgonpromenad med vovvarna (brukar inte gå på morgonen, enbart trädgården annars) men var skönt. Har gått en 5 km runda själv också. Annat fixat också, fått i mig lite lunch med nu Glad

Superhärligt med fredag! De tar studenten i stan, så beger mig inte dit haha Skrattar

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2014-06-13 17:34 #2 av: [JeanetteK]

Åh, gillar dina kaniner! KärVi ska iväg på en promenad med hunden nu. Har ingen lust egentligen men jag vet att det är skönt när jag väl kommer iväg. Skulle hellre krascha i soffan. Oskyldig

Caféet idag var jättelyckat. Helt smockfullt och alla var glada och nöjda. Så det var kul, men oj så trött jag är nu. Helst i öronen! Ljudnivån var galen! Galen

Medarbetare på Miljonär

Anmäl
2014-06-13 17:35 #3 av: Fridaaaa

#2 Hihi roligt att höra Glad
Ja det är ju det, bara man tar sig ut så Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2014-06-13 19:21 #4 av: Leffe

Idag har jag varit i Stockholm city. Rullat till Skansen. Sedan provat att åka Spårvagn City med elrullen från Skansen till Sergelstorg. Inga problem. 

Anmäl
2014-06-13 19:49 #5 av: [JeanetteK]

#4 Härlig bild! Måste kännas skönt att det funkade med spårvagnen. Tummen upp

Medarbetare på Miljonär

Anmäl
2014-06-13 21:58 #6 av: Leffe

Ja det var kul. Synd att det inte gick med Skansens bergbana. Det hade bara behövts en liten ramp

Anmäl