Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 758 ggr
[JeanetteK]
2014-06-06 09:33

Lantdjur 6 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det Sveriges nationaldag! Grattis Sverige! 🎈🎂Jag tycker mycket om vårt vackra land.

Vädret har lite svårt att bestämma sig och pendlar mellan sol och varmt och mulet, blåsigt och s**tkallt. Men varför bestämma sig när man kan vara allt på en gång! 😉

Känns underbart med en lång ledighet framför oss. Jag har hela familjen hemma och det är härligt.

Här är en trött liten jägare som just kommit in efter en natt ute på vift. ❤️Min lille Poker.

Annons:
Leffe
2014-06-06 11:40
#1

Söt katt. Jag ska in till Gärdet för där kommer det vara en del skoj idag

Maria29
2014-06-06 12:16
#2

Jag firar inte Sveriges nationaldag (firar bara Finland även om jag är "svensk") även om jag älskar vårt avlånga land. Jag ska ev. hjälpa till att könsbestämma kaniner i grannbyn blir i så fall hämtad.. På tisdag börjar jag teorilektioner på bilskolan med mål om att ta körkort i höst/vinter (jag behövde inget kort när jag bodde i Södertälje det gick buss varje kvart). Jag ska fixa hemma med djuren och göra i ordning några vykort som ska skickas (ja jag skriver brev och vykort alla har ju inte mail och vissa släktingar har inte ens telefon).

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Leffe
2014-06-06 23:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag var först på Gärdet och såg bland annat galopptävlingar. Sedan blev det Skansen och firandet där.

[JeanetteK]
2014-06-07 10:45
#4

#3 Fin bild Leffe!

Upp till toppen
Annons: