Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 697 ggr
Maria29
2014-05-31 09:23

Lantdjur 31 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det sista dagen på den här månaden, dagarna har gått väldigt fort den här månaden. Det blommar och ungar av olika slag har vuxit eller tillkommit på gården. Igår visste jag inte vad/ vem det här var tills det gick upp för mig att mina ällingar/ankungar vuxit..  😉

Idag ska jag ta det lite lugnt eftersom jag har ont i axlarna men om det känns bättre så blir det till att fixa på eftermiddagen. 

Vad ska ni andra hitta på?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
[JeanetteK]
2014-05-31 10:51
#1

Jag håller med om att det gått fort denna månad.

Snart ska jag ge mig ut och klippa lite gräs. Det växer så det knakar. Vi har åkgräsklippare och jag måste erkänna att jag tycker att det är riktigt roligt! 🙂Det blir så fint efteråt också!

Sonen tog moppekörkort för en vecka sen och åkte precis ner och handlade åt mig! Man får passa på medan han fortfarande tycker att det är superkul att köra moppe. 😉

Igår drog maken om en massa eltråd så grisarna har bättre bete. Det är så roligt att se dom gå i det långa gräset och böka! Man kan se att Agnes och Wilfred börjar längta efter varandra. De står på varsin sida om tråden och "snackar". Men de får allt hålla sig ett tag. 🙂

Leffe
2014-05-31 13:01
#2

Idag ska jag hämta ett paket med grimmor. Inte till för annat djur än mig själv

Upp till toppen
Annons: