Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1047 ggr
Maria29
2014-05-29 05:52

Lantdjur 29maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har redan varit uppe i över en timme eftersom jag blev tvungen att diska nappflaskan mm så att jag kan mjölka och ge mat till mina flaskkillingar (har två). Idag ska jag på marknad (inte för att köpa eller sälja utan bara titta). hälsa på hos en vännina och hyra ut höns/visa min lilla gård (det är ju en barnfamilj som kommer och då brukar jag låta barn klappa och mysa med mina "ungar").  

Det är en så otroligt vacker morgon nu när det är så grönt och lummigt. Vad ska ni andra hitta på?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Cahira
2014-05-29 05:59
#1

Åh låter som att du har en väldigt härlig dag framför dig!

Kl är 23 här nu så jag ska strax sova. Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt än. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Torparmor
2014-05-29 06:20
#2

Ja det är en fin morgon redan +8 grader. Idag hoppas jag vinden avtar så jag törs sätta ut mina grönsaksplantor på avvänjning igen, sen ska grönsakslandet och gröngödslingsdelen märkas ut. Stenplockning skall göras innan sista harvningen, gröngödsling skall sås och vältas men det hoppas jag få hjälp med. ☀️


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Leffe
2014-05-29 07:09
#3

Jag ska lägga mig nu. Satt och kollade på teven och började känna mig trött - och då var klackan 06:30 på morgonen

[JeanetteK]
2014-05-29 16:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag tycker det är så roligt att vi trots olika länder och tidszoner kan mötas i samma tråd! Gillar det! Tidig morgon för dig Maria och sen kväll för dig Cahira!

Idag har kyrkan i byn firat 80 år. Jag hjälpte till att servera tårta. Det var i stort sett fullsatt, nästan 300 st i kyrkan. Flera körer sjöng och musikkåren spelade. Drygt 200 kom och åt tårta så vi hade fullt upp. Men det var jätteroligt. Riktig fest! Innan tårtan släpptes ballonger mot himlen. Jättevackert!

Leffe
2014-05-29 22:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Idag blåste det en hel del, men jag var borta vid Lötsjön i Sundbyberg idag och såg denna på den lilla ön. De var två stycken så de var nog ett par

Upp till toppen
Annons: