Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 717 ggr
Cahira
5/24/14, 11:12 PM

OT: Klotterplanket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är skönt ibland att prata om allt mellan himmel och jord som kanske eller kanske inte hör ihop med lantdjur. Så denna tråd är för positivt, negativt, tankar, frågor, ja allt ni känner för egentligen! 

Som en liten fikahörna. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Maria29
5/25/14, 6:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tänk den här morgonen behövde jag en sådan här plats. Jag växte upp hos min mor och hon gjorde allt för mig och min bror.. I fredags fick jag veta att min far som jag inte känner och som inte varit någonting att ha dött. Min bror som jag inte heller har haft kontakt med pga bråk för 7år sedan kontaktade mig via fb (han hade skapat ett alias bara för den här saken) inte polisen eller någon myndighet.. Jag är besviken för att jag fått veta så här min bror hade blivit kontaktad via polis och två dagar efter dödsfallet kontaktade han mig. Min mor kommer att få sköta min del i det här (har gjort en fulmakt) eftersom jag inte kan lämna min gård mitt upp i vårbruket där det även kommer "ungar" nästan varje dag.

Jag skulle må så himla dåligt just nu om jag inte haft så otroligt mycket att göra från morgon till kväll.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
5/25/14, 1:20 PM
#2

Vilken jättebra idé Cahira!

#1 Beklagar Maria… 🌺 Konstigt att du inte blivit kontaktad på annat sätt. 🤗

Leffe
5/25/14, 1:47 PM
Cahira
5/26/14, 2:53 AM
#4

#1 Beklagar. 🌺 Stora kramar! Skönt med ungar som kan hålla en jordad och flytande åtminstonde. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: