Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 849 ggr
Leffe
2014-05-07 11:09

Lantdjur 7 maj

Det ser ut som om det ska komma regn vilken minut som helst. Det har man ju lovat också. Så det får bli en städdag här hemma idag.

Sköt om er

Annons:
[JeanetteK]
2014-05-07 11:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Åh du får gärna komma och städa här sen när du är färdig hemma hos dig Leffe… 😇🙂

Här öser det ner. Jag har varit ute hos djuren och var blöt rakt igenom allt när jag kom in, trots regnkläder. Har nog tvättat dom alltför mycket så det inte finns ngt skydd kvar. 🙂Zero (hunden) älskar regn och har skuttat och rullat i alla vattenpölar. Och ankorna har gått på rad efter honom och sett allmänt fundersamma ut! 😂

Varmt och skönt är det ute i alla fall. Ska åka och handla en sväng för det var alldeles tomt i kylen. Nu igen. Undrar var allt tar vägen som man släpar hem varje vecka. 🤔

Leffe
2014-05-07 11:22
#2

Se till så du inte blir förkyld

[JeanetteK]
2014-05-07 13:31
#3

Tack för omtanken! En varm dusch och torra kläder så är jag som ny igen!

Maria29
2014-05-07 18:23
#4

Jag har också varit ute i regnet flera gånger om och blivit blöt.. Är inne på min 3dje jacka (har bara tunna stadsregnjackor vilket inte funkar här ute) och snart ska jag ut igen till djuren och ta min sista runda. Såg att grannens gård är till salu hoppas att den som köper det är ung/yngre en de nuvarande grannarna (de flesta förutom jag är 70+ vilket är lite synd). Nu hoppas jag att det inte kommer någon som kört fel på lördag när de har visning men för säkerhets skull så är jag hemma.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
2014-05-08 08:59
#5

Då håller vi tummarna för att du får trevliga grannar! Synd att du inte bor lite närmre mig. Hade varit roligt! 🤗

Maria29
2014-05-10 15:55
#6

Undrar hur grannens visning gick! Det hade varit jätte trevligt att ha dig som granne. :)

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: