Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 667 ggr
Maria29
2/26/14, 8:20 AM

Lantdjur 26 februari

Det händer saker på Sandbacken.. Jag tror att jag har en kull med kaniner i hägnet har inte vågat titta Lottie är inte nådig. Anticimex kommer att sätta igång fördelen med ett SE har blivit tydligare och tydligare det finns förmåner i registreringen man får maskiner som inte lånas ut till privatpersoner. Letar efter flera Getter eftersom man inte kan ha för många, eller rättare sagt de är så himla mysiga djur och man kan ha dem ute åretrunt (tar dock in mina på kvällen). Sen letar jag bikupor eftersom jag även ska ta upp biodling i år förutom allt annat som sker här hemma. Jisses naiv som jag var förra året hade jag bara tänkt ha några Höns och kaniner. Frågan är bara vad som hände, några Höns och kaniner har jag men vad är resten.. ;)

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
[JeanetteK]
2/26/14, 9:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Igår kväll möblerade vi om inne i stallet igen. Walter (baggen) fick flytta till en temporär spilta och de fyra dräktiga tackorna fick flytta in i hans gamla spilta. Mamma tacka och hennes två Lamm är i en spilta. Sen måste jag ha en tom spilta att flytta över korna i när jag ska mocka, annars har vi rodeo där inne. Dom blir som galna. Jag flyttade även in våra två ungtuppar in i stallet i natt för dom är hopplösa på hönorna nu. 🤪Nu på morgonen satte jag in dom i hundgården så hönorna kan få gå ut utan att ha tuppar på ryggen oavbrutet.

Dom är väldigt vackra, men går mig enormt på nerverna just nu. 😐

Cahira
2/27/14, 2:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi har födelsedagskalas här idag! Min älskade Ixxi fyller 10 år! 🎈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2/27/14, 1:30 PM
#3

Grattis till din otroligt söta hund! Ser så glad ut verkligen!

Cahira
2/28/14, 9:18 PM
#4

Tack! Ja det är hon ❤️ Hon är en once in a lifetimehund och är en riktig liten healer. Hon har hjälpt både människor och djur i nöd. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: