Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 730 ggr
Gittan
2014-01-08 09:12

Lantdjur 8 januari

Ja då sitter barnen i skolan och nu ska jag ut på promenad med Bonzo, vår trofasta hund som följer med och vakar över oss i mörkret medan vi väntat på att skolskjutsen ska komma på morgonen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
[JeanetteK]
2014-01-08 09:29
#1

Sonen är i skolan och maken på jobb. Vardagen är tillbaka. Jag har just avklarat förmiddagens jobb-lass och nu ska jag åka och handla lite. Det tog tid innan det ljusnade idag, det var som att dagen inte hade lust att vakna idag. Jag kände likadant! 🙂

Igår berättade en kompis att dom hade sett råttor utanför deras hus. När jag gick och la mig igår hörde jag ett konstigt tassande ljud och tänkte att nu har vi fått möss bergis. Lyfte blicken och ser en helt gigantisk spindel några decimeter från mig på väggen. Den var ca 7 cm i diameter (inkl ben såklart) och stor svart och kraftig. Jag kan lova att jag hoppade långt därifrån och sen fick maken ta bort den. Dom brukar hålla sig i källaren, men nu hade den tagit sig ända upp i sovrummet. Den var alltså så stor att det lät när den gick. Brrr….😮

Gittan
2014-01-08 09:31
#2

Usch!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Fridaaaa
2014-01-08 09:32
#3

God dag

Sitter på föreläsning i skolan och drygar. Noll koncentration idag känns det som, trött som attan :S Hoppas vi blir klara med grupparbetet i eftermiddag så vi kan vara lediga imorgon ;)
Ska jobba ikväll, så behövs hihi

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: