Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 739 ggr
Leffe
12/17/13, 9:31 AM

Lantdjur 17 december

Dags att lämna lite blod för tester igen. Det är bra att de har koll på att medicinerna inte ställer till något de inte ska göra. Ja jag är tacksam att sjukvården har så otrolig koll av min sjukdom och mig som de har.

Sköt om er

Annons:
Maria29
12/17/13, 10:09 AM
#1

Jag hade hoppats att jag skulle hinna med saker den här veckan men i mitten av förra veckan upptäckte jag att taket läcker in så jag har takgubbar här som lägger om hela taket.. Jag har tagit hand om djuren men bara basalt eftersom jag försöker klocka arbetarna så att jag vet hur många timmar de är här betalar pr timme.. Det är sådana här dagar jag önskar att jag inte bodde i ett stort hus utan ett väldigt litet torp men men det är som det är, nästa år hoppas jag att jag lär känna folket här i trakten så att jag kan få tips på hur man renoverar själv, det här huset är gammalt och det är även mina ekonomibyggnader men dem tänker jag byta taket på själv (på något vis kommer jag att klara det jag har nämligen sisu).

Elin har fortfarande inte visat att det är dags för killingen väntan är olidlig..

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
12/17/13, 4:12 PM
#2

Härligt att du är nöjd med din vård Leffe! Det är så mycket klagomål på vården så det är härligt att höra positiva ord. 🌺

Jag förstår precis hur du känner Maria! Men det är klart du klarar det! Vill man och ger sig den på det så går det ju, men ibland önskar man att man bor i en liten skokartong någonstans. Hoppas du får ordning på taket! 🤗

Cahira
12/18/13, 4:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Leo min Leo har blivit så stor så stor. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
12/18/13, 7:56 AM
#4

Vilken snygging Cahira! 😍

Cahira
12/18/13, 8:03 AM
#5

Verkligen! ❤️

Jag måste bara uttrycka att jag trodde aldrig man kunde älska en åsna så djupt som jag älskar Lizzie. Så fort jag kommer dit så kommer hon fram till mig och håller nosen i min nacke eller vid mitt ansikte. Hon nosar på kameran och tittar på mig som om hon säger "Kul att du är här, har saknat dig. Vill du klia mig en stund?" Och när jag tycker jag kliat klart och går iväg så följer hon efter mig, hur jag än gör kringelkrokar eller stannar. Gulletösen min! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: