Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 925 ggr
Gittan
2013-11-15 08:02

Lantdjur 15 november

Barnen på väg till skolan, Hunden har fått sin promenad. Snart dags köra sambon till gymnastiken och mig själv till jobbet. Sedan handla, hämta sambon. Köra hem. Fixa mat så det är klart när barnen kommer hem. Sedan blir det en stillsam kväll med dottern i gillestugan medans sambo och son kollar någon tråkig fotbollsmatch på TV. Låter på dem som den är livsviktig.

Önskar er alla en trevlig fredag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
[JeanetteK]
2013-11-15 08:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Just ja det är fotboll idag… Aj då, här hemma är de två mot mig och vi har bara en tv… Får tänka ut något smart! 😉

Vi har en häst i stallet lite tillfälligt och ikväll flyttar han antagligen till nya ägare. Kommer sakna honom.

Mina goa kor är så keliga! Har just varit ute och mockat och fixat och dom lät mig nästan inte gå in!

Maria29
2013-11-15 09:01
#2

Känner mig små duktig idag, har utfodrat alla mina djur och tagit emot min daghund. Tänker unn mig en lugn fredag här hemma för om jag har tur så kommer min leverans av 200m stängsel och 75stolp nästa vecka.. ;) Då blir det till att bygga flera hagar och göra det säkrare här hemma (bor med tågspår längs med gården).

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
2013-11-15 09:05
#3

#2 Då har du en del jobb framför dig! Men det är ju så härligt när man byggt nytt och säkert! Hoppas du får en härlig fredag! 🌺

Maria29
2013-11-15 13:26
#4

#3 Det samma, ha en härlig fredag. 🌺

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Cahira
2013-11-16 06:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vi sållade ut de som ska behållas och de som ska säljas för imorgon åker dom! Vad enormt tomt det kommer bli då hjorden plötsligt halveras. Är ju nästan 30 kalvar som åker.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
2013-11-16 06:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Gullekalvarna. Vart tog tiden vägen?

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: