Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 924 ggr
Gittan
10/28/13, 6:09 AM

Lantdjur 28 oktober

Uppe lite för tidigt framför allt när jag inte behöver väcka barnen. De har skollov. Får väl ta en tidig promenad med hunden istället. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
[JeanetteK]
10/28/13, 9:25 AM
#1

Måndag med stormvarning här. Rätt lugnt hittills.

Höstlov här också. Ska en sväng till veterinären med Missan och kolla upp henne lite. Två av smågrisarna flyttade i helgen så det är lite lugnare i hagen. Inte fel!

Leffe
10/28/13, 11:29 AM
#2

Idag ska jag till min dietist

Gittan
10/28/13, 4:02 PM
#3

I morse blåste det hos oss i vindbyarna ca 7 m/s. I kväll ska det visst bli upp till 25 m/s. Vi får se om huset står kvar och om internet med mera fungerar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[JeanetteK]
10/28/13, 5:32 PM
#4

Oj oj oj, så det blåser nu! Nu har det gått över till klass 3 här i nordvästra Skåne. Jag hoppas djur och hus är kvar i morgon när det ljusnar igen. Jag hoppas ni alla klarar er bra denna stormiga kväll och natt.

Mantissa
10/28/13, 7:30 PM
#5

Jag tycker det kan vara rätt mysigt med storm, men sen bor jag ju så till i landet att det är sällan. Kan tänka mig att ni på västkusten är ganska le på dem

Cahira
10/28/13, 8:56 PM
#6

Hörde om stormen! Tydligen väntar vi en storm med. Regn och snöstorm som ska vara rätt så illa och vara ända tills fredag. Med tanke på all boskap som dog i dakota (minns inte om det var south dakota eller north dakota eller både och) för bara några veckor sedan (tror dom sa en fjärdedel av hela statens kobesättning avled, för inte tal om alla hästar och andra djur) så är jag väldigt nervös över hur illa den kommer bli och hur den kommer påverka våra djur. Vi har ju två kalvar tex som fortfarande är rätt så små. 

Och personligen har jag en riktig skitdag idag. Inget jag vill dra upp offentligt men, mår verkligen inte bra.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: