Annons:
Etikettnötkreatur
Läst 834 ggr
Cahira
8/26/13, 7:27 PM

Popsicle filmklipp

Kollar igenom min youtubekanal och sitter och är lite sorgsen över att det snart är dags att säga farväl till min mirakelkalv Popsicle som nästan frös ihjäl. Han är helt övertygad om att jag är hans mamma och det märks att han kommer ihåg mig från de sex timmar jag försökte värma upp honom tillbaka till liv. 

Han är nu avvänjd flaskan och är riktigt stor så denna video har några veckor på nacken, men oj vad jag älskar denna lilla Kalv. Speciellt hans vita strån på kinden. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Leffe
8/26/13, 9:07 PM
#1

Vilken härlig Kalv och med den starten

Cahira
8/26/13, 9:20 PM
#2

Han är helt ljuvlig. Jag hälsar dock inte på honom så ofta för jag har fäst mig lite för mycket vid honom. Kommer bli svårt att släppa taget. 😕

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

medde
8/26/13, 10:09 PM
#3

Så fin han blivit! Tack för du visade klippet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Cahira
8/26/13, 10:12 PM
#4

Kommer nya bilder när jag kan. Han är ännu större nu! Han är lika hög i manken som en dörr som ligger på sidan så att säga. (Har en sån för att blocka utgången just nu)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
8/26/13, 10:19 PM
#5

Vilken gosebebis! 😍Dom är så ljuvliga när dom är små! Dom är härliga sen också men det är något speciellt med kalvar!

Mina tjejer är inte särskilt små längre men dom tror att dom kan göra likadant som förut! Till exempel så lutade sig gärna Syster mot mig så jag kom åt att klia ordentligt. Det var ju okej när hon vägde upp mot 50-60 kg, nu när det är ca 100 kg till på det så är det jobbigt när hon försöker luta sig! 🙂Och samtidigt så himla charmigt.

Cahira
8/26/13, 10:36 PM
#6

Jotack, Popsicle använder mig som klådastolpe och jag flyger ju som en vante. Eller så ställer han sig på min fot. Det KÄNNS! 😮

Men vad som är urmysigt nu i denna ålder (4 månader) är att huden är liksom lös så då man kliar honom i ansiktet blir det rynkor överallt. 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: