Annons:
Etikettertävlingarhumor
Läst 1357 ggr
Fridaaaa
6/6/13, 1:11 PM

Månadens lantdjur Juni

Nu är det dags för en ny månadstävling! Så gå ut och fota era kära lantdjur för att få chansen att bli vinnare i Månadens Lantdjur!

Tävlingsregler

  • En medlem får bidra med endast en bild på ett eller flera djur. **Skriv gärna en presentation
    **

  • Du får posta ditt bidrag fram tills 20.00 den 24 varje månad. Sedan startar en omröstning där ALLA får rösta.

  • Du får endast använda EN bild EN gång. Dvs, har du deltagit med en bild en gång, får du inte delta med den igen. Dock får du delta med samma djur, fast ett annat foto.

  • Vill du byta din bild? Kontakta mig eller värd/medis som tar bort ditt inlägg. Då kan du posta ett nytt inlägg med ett helt nytt bidrag.

För att undvika att det ska bli rörigt, inga diskussioner. Endast korta kommentarer om ni skulle gilla någon speciell bild Flört

Vinnaren av denna tävling får titeln "April lantdjuret" och får sin bild postad på framsidan. Sedan i slutet av året så röstar vi fram ÅRETS LANTDJUR, som inte bara får äran, utan också ett litet pris Skrattande

Lycka till!

*En som vunnit med en bild en månad, får fortsätta delta med andra bilder nästkommande månaderna :-)*

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[JeanetteK]
6/7/13, 8:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer Wilfred!

[Luppa]
6/7/13, 3:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min Suffolktacka Anki

tlover
6/22/13, 7:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

"da Little viltfärgad is gonna eat da Little viltgula!" Mua ha ha ha ha ha

Nej okej, en liten kull busingar, Gotlandkaniner, tycker det ser ut som den viltfärgade smyger på dom två i förgrunden 😃

Dom har inga namn än det är än så länge bara B-kullen

l'm back

tlover
6/22/13, 10:30 AM
#4

Glömde att tillägga att det är min man som tagit bilden men jag får använda den (och jag hjälpte till med hur bilden togs och såg till att ingen kanin hoppade ur korgen)

l'm back

Lavèn
6/26/13, 12:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

litte sen men hoppas man kan vara med ändå?

En äkta bond-bild, med Höns,en get(kastrerad bock) och en traktor med! 

Denna är väl inte den bästa på min dator men gillar den ändå starkt!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: