Annons:
Etiketthästar
Läst 1243 ggr
medde
3/11/13, 12:49 PM

Hästblottar anmälan lägg ned?

En anmälan gjordes om en man som blottade sig för hästarna på finns vid Lunds Civila Ryttareförening. Mannen blottade sig inte för någon person utan för hästarna..  och det finns inget som heter " inget som  sexofredande av häst"  i lagen. Så anmälan kommer med all säkerhet att läggas ned..Jisses vad händer med folk ibland..🤔

Länk Sydsvenskan

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[JeanetteK]
3/11/13, 1:19 PM
#1

Kan inte låta bli att skratta lite för mig själv - trots att det inte är kul utan mest sjukt. Vad är det med folk egentligen!

medde
3/11/13, 1:40 PM
#2

#1 Det var lite av den känslan jag hade i allt elände.. 🥵

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kimji
3/12/13, 2:48 PM
#3

Haha gud så dumt! Vad kan han tänkas få ut av det? Förstår inte heller varför man polisanmäler en sån sak. Hästarna kunde ju inte bry sig mindre.

medde
3/12/13, 5:09 PM
#4

#3 Bra slut kommentar.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Mantissa
3/12/13, 7:11 PM
#5

Fast jag tycker det var bra att det anmäldes. Jag är ingen expert på sånt här (tack och lov🤮) men man är ju rädd att detta relativt harmlösa beteendet ska eskalera till något annat värre. Finns han i registret kanske man kan hitta honom om någon i området i framtiden upptäcker skändade djur till exempel.

VildaVittra
3/13/13, 10:07 AM
#6

#5 Fast har blottning och övergrepp samma mekanismer bakom sig? Det ena är väl mer ett behov av att bli sedd och det andra att ha makt? Jag undrar, därför frågar jag.

Jag råkade själv ut för en blottare när jag fortfarande bodde i Sthlm och var i ett grönområde och joggade. Vad han inte var beredd på, var schäfern jag hade med mig som var inne i buskarna på ett privat ärende. Hon märkte hur illa vid mig jag tog och gjorde ett tyst utfall mot en viss prinskorvsliknande sak.

Blottare kan flyga.

Jag hade henne kopplad i en långlina så jag kunde stoppa henne innan hon hann fram. Men fan vad sur han blev.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
medde
3/13/13, 10:26 AM
#7

#5 Visst har du en poäng att det ska anmäls. Att jag skrev som jag gjorde var för att det det inte tog upp var för det inte gällde mot häst. Men visst ska dom stoppas.  Tyvärr så tycker jag att just runt stallen dyker dom upp.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

viktoria91
3/13/13, 1:14 PM
#8

#5 Håller med dig, bra att han anmäls och uppmärksammas! Hans beteende kan ju gå längre och bli sexuella övergrepp av djur.

medde
3/13/13, 1:17 PM
#9

#8 Samt att byta djur mot människor.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

viktoria91
3/13/13, 1:18 PM
#10

#9 Vadå byta djur mot människor?

medde
3/13/13, 1:24 PM
#11

#10 Mannen blottade sig för stallets hästar.  Han kan ändra sina lustar från djur till att "gå över" till att vilja tillfredställa" sig med och genom människor i stället,  Inte visa sig för hästen utan hästens skötare..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[randi]1
3/13/13, 8:55 PM
#12

Jag kan helt enkelt inte låta bli, men undrar vad de stackars hästarna tänkte. Nej skämt åsido, tycker det är tragiskt att en människa är så här.

medde
3/13/13, 8:57 PM
#13

#12 Man måste i bland se det från en komisk sida, Annars blir det enbart äckel. Men visst kan man inte skämta bort det, men det skadar inte någon att se det från den komiska sidan.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: