Annons:
Etiketterfårgetter
Läst 1266 ggr
moonii
12/27/12, 10:49 AM

3 tackor lånas ut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! I augusti åker jag till Tyskland i 1 - 2 år framåt, och jag letar därför efter ett hem till min 3 ungtackor, där de kan bo under tiden som jag är i Tyskland… Vill att de hamnar hos någon som bryr sig, för jag älskar dem väldigt mycket.

Susie har jag tricktränat sen hon var några veckor gammal och hon är nog det tamaste fåret som finns. Hon älskar att vara i människors sällskap.

Ella har jag också tricktränat, och hon är också väldigt tam. Hon är också väldigt kelig av sig.

Twister är lite rädd av sig och inte riktigt så tam som de andra två.

Här kommer lite bilder och även en film på Susie:

Annons:
moonii
12/27/12, 10:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Susie igen.

moonii
12/27/12, 10:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ella.

moonii
12/27/12, 10:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Twister.

medde
12/27/12, 11:34 AM
#4

Oj! Vad jag är imponerad av att se ditt klipp på Susie.  Tack få att vi har fått se det,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[JeanetteK]
12/27/12, 12:33 PM
#5

Vad fina dom är!

Var bor du någonstans?? Vi bor i Skåne och har fem ungtackor idag. Vi har plats för dem om du tycker det skulle passa. Du kan läsa om hur vi har det på vår blogg.

moonii
1/4/13, 9:05 PM
#6

Tack för svaren! Har haft kontakt med #5, men fortsätter min jakt efter ett hem. För säkerhetsskull så bör det inte finnas andra får i det nya tillfälliga hemmet pga. smittorisk.

Kanske någon som vill testa på att ha får? :)

Annons:
[Luppa]
1/8/13, 2:47 PM
#7

Underbart att se :) Får är inte dumma! Och först och främst, de flesta gör all för lite gott. ^^

moonii
3/16/13, 6:02 PM
#8

Letar fortfarande efter ett hem :)

medde
3/16/13, 6:04 PM
#9

Hoppas det ordnar sig för dig..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: