Annons:
Etikettsvin
Läst 4291 ggr
runas
2012-09-06 21:17

Välkommen Hugo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom så då vår lilla Hugo, 5 månaders katrerad minigris/mikrogris korsning som behövde omplaceras.

En cool kille som genast gjorde sig hemma i köket. Hundarna är lite skeptiska men Hugo bryr sig inte det minsta. Efter en skön dusch(hade bajsat ner sig i bilen) och en ny upptäckt här i livet(havrefras, mumma!) försöker vi nu varva ner inför natten.

Imorgon väntar en rundtur på gården och kanske hittar vi nåt gott i trädgården.

Välkommen till ditt nya hem Hugo!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Annons:
juliino
2012-09-06 21:23
#1

Nejmen gud vilken underbar gris! (Vill ha)

Välkommen Hugo!

medde
2012-09-07 21:09
#2

Superläcker. Hoppas vi får höra hur det går med eran nya familjemedlem. Samt bilder vore kul att få se ,,,,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Fridaaaa
2012-09-09 21:31
#3

Gud vad söt! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frosstis
2012-09-09 22:12
#4

Haha vad kul med en gris i huset!

runas
2012-09-10 08:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Han är en rolig men mkt envis herre! Igår tröskade bonden fälten utanför oss och oj oj vad mumsigt att gå o leta efter tappade ax och korn, svårt att få honom därefrånGlad.

Han har även lärt sig "sitt" och går till 100% på lådan nu, skönt.

Igår lyckades han rota fram en gammal julbock ur en påse i mammas vardagsrum som han stolt bar med sig ut i köket där den nu genomgått en förvandlingFlört.

Älskade lilla gris<3

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

medde
2012-09-10 09:33
#6

Sicket härligt bustroll du verkar fått som familjemedle

Hur går det med katten? Ännu lite sur?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
runas
2012-09-10 14:10
#7

Japp, katten är inte road o håller sig borta men kan iaf sova i samma rum så länge han sover oxå.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

medde
2012-09-10 14:39
#8

Då är det ganska okey i alla fall. Kul=) SEr verkligen fram imot fler bilder och händelser i erat "nya" liv med en charmör i huset

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

WiggoLina
2012-11-12 18:01
#9

Jättefin ! Har alltid velat ha en Minigris :)

carsbo
2012-11-13 16:30
#10

åh så söt Skrattande

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

runas
2012-11-14 07:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Han var och är en riktig charmör.

Men Hugo har flyttat till en gård  med andra minigrisar där han får vara gris på riktigt, känns sååå bra! Men nog saknar jag hans uff uff på morgonen…

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[JeanetteK]
2012-11-14 11:32
#12

Då är han nog lycklig!! Fint av dig att göra det för honom. ♥ Kan förstå att du saknar honom! kram

Upp till toppen
Annons: