Annons:
Etiketthästar
Läst 1633 ggr
Adrina
7/25/12, 9:12 PM

Häst i jordkällare

http://www.sydsvenskan.se/sverige/hast-forsvann-i-jordkallare

Vem har en jordkällare i en hästhage?  Är inte hagen de första man går igenom om man inte hittar hästen?

Annons:
medde
7/25/12, 9:22 PM
#1

Men jösses! Men tänker lite dte samma som du, man söker i hagen och letar efter spår..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mikkan01
7/25/12, 9:22 PM
#2

…borde man inte sett att det var något skumt med jordkällaren…jag menar, ett sånt hål kan man väl inte gå obemärkt förbi?

~mikkan

medde
7/25/12, 10:13 PM
#3

Mina tankar också.. Men det bästa är i alla fall att hästen klarat av detta "äventyr"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Praefatio
7/25/12, 10:25 PM
#4

Låter ju oerhört konstigt att de inte hittat honom innan. Har hästen inte gnäggat efter sina kompisar så at någon hört honom? Jag tänker som ni, att man i absolut första skedet finkammar hagen om hästen är borta. Har själv varit med om att samtliga hästar verkade spårlöst försvunna i en stor och kuperad skogshage, för att hittas drygt 20 minuter senare längst in i en dunge i en svårframkomlig del av hagen.

medde
7/25/12, 10:36 PM
#5

#4 Lite så jag tänkte, Man söker igenomhästen hage..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Fridaaaa
7/26/12, 10:11 AM
#6

Okej låter mycket märkligt att man har missat det. Oengarerade ägare?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[TheoA]
7/26/12, 4:50 PM
#7

Vi har också en jordkällare i i en av våra hagar men visst tittar man runt i hela hagen först innan man tror djuret/djuren har rymt. Måste ju vara otroligt svårt att missas då hästhagar inte brukar vara så stora idag.

Sa-An
7/29/12, 6:52 PM
#8

Kan ju också vara så att hästen faktiskt rymt utanför hagen först, sen kommit hem igen och då trampat igenom taket till jordkällaren… Han verkade ju må lite väl bra för att ha stått i en jordkällare i tre veckor…

Har haft en häst som spårlöst försvann, vi letade som galningar, ingen häst någonstans, ingen som sett eller hört något, 3 dagar senare skulle övriga hästar släppas ut på morgonen och vad möter oss i grinden om inte den försvunna hästen!

Upp till toppen
Annons: