Här är våra 2 kycklingar som det blev av våra ägg. Riktiga charmtroll :)
Var ställde jag hinken med den gula färgen
Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm
Vingarna, den med mest gult på magen är den med mest vitt på vingen:P
#4 Du har väl sparat kvittot hoppas jag. Ett återköp skulle jag nog ta, fråga hönan om du får stoppa tillbaka dom i ägget
Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm
#5 xD Har 2 hönor som ligger och ruvar där ute, 9 ägg under ena, och 5 under andra, se om det kommer gula kycklingar där
#6 Bäst för dom att det blir gula annars plockar jag fjädrarna på dom
#7 Tyvärr finns det inget "öppet köp" på dem
Jag kommer behöva massor med gulfärg
#9 hihi
Får hem 2 hönor imorgon, en blandrashöna & en australorp :P Och 2-3 hönkycklingar på söndag, blandras, då hon fick ägg av oss så ska få 2-3 kycklingar i gengälld :P
Men dom är ju toppen fina..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#13 Tack :) Blir inget med dem 2 hönorna vi skulle fått hem idag, räven hade varit i farten hos dem :(
Vad söta.
#14 Så synd!
Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram .
Älsklingarna ;) 2½ vecka gamla nu! :D
Detta är "Maif" som vi kallar den hihi
Den vi tror blir en höna :)
Hmm var ställde jag hinken med den gula färgen
#19 Haha Du är rolig du
Hela gänget äter. De 5 minsta är dem vi fick med hönan
Inte fler pippin med "fel färg" dom ska ju va gula för det har jag sätt på tv med tecknadfilm ju
#21 Man ska inte tro på allt som är på tv
#22 Joho iaf om det är tecknad film, så var la jag målarpenseln jag har kycklingar att måla
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.
Klicka här och bli medlem på iFokus
- eller -