Annons:
Etikettertävlingarhumor
Läst 2978 ggr
Fawo
2011-08-31 17:49

Månadens Lantdjur

Nu är det dags för en ny månadstävling! Så gå ut och fota era kära lantdjur för att få chansen att bli vinnare i Månadens Lantdjur!

Tävlingsregler

  • En medlem får bidra med endast en bild på ett eller flera djur. **Skriv gärna en presentation
    **

  • Du får posta ditt bidrag fram tills 20.00 den 24 varje månad. Sedan startar en omröstning där ALLA får rösta.

  • Du får endast använda EN bild EN gång. Dvs, har du deltagit med en bild en gång, får du inte delta med den igen. Dock får du delta med samma djur, fast ett annat foto.

  • Vill du byta din bild? Kontakta mig eller värd/medis som tar bort ditt inlägg. Då kan du posta ett nytt inlägg med ett helt nytt bidrag.

För att undvika att det ska bli rörigt, inga diskussioner. Endast korta kommentarer om ni skulle gilla någon speciell bild Flört

Vinnaren av denna tävling får titeln "September lantdjuret" och får sin bild postad på framsidan. Sedan i slutet av året så röstar vi fram ÅRETS LANTDJUR, som inte bara får äran, utan också ett litet pris Skrattande

Lycka till!

*En som vunnit med en bild en månad, får fortsätta delta med andra bilder nästkommande månaderna :-)*

// Fawo (;

Annons:
Lena90
2011-09-08 09:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Mitt bidrag blir på min myskankhona Belle som tar sig ett dopp i regnvatten baljan vid huset :) (jag har tagit bilden)

Carpe diem!

Fridaaaa
2011-09-08 12:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vill bidra med våran ena höna, Magda.

Hon kom till oss i december 2010 då hennes ägare dog tillsammans med hönan Agda och en tupp (som tyvärr försvann sen, rymde genom ett hål i hagen som vi inte hade sett tillsammans med en annan höna vi hade då). Nu bor hon med Agda, tuppen Knut, hönorna Petronella,Gabriella och Askungen också. Hon är kläckt sommaren 2010.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

medde
2011-09-10 14:05
#3

Oj nu är det nsart dags att dyka in bland bilderna och leta fram en bild, vilket inte blir lätt då det är hitintills två verkligt fina bidrag som inkommit..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[TheoA]
2011-09-10 19:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Melker och hans mamma "900:a"

[TheoA]
2011-09-10 19:06
#5

Som ni ser så har han blå/grå ögon

Gittan
2011-09-13 13:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här kommer en bild på min sons favorit. Det är sonen som fotograferat,

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Fawo
2011-09-17 23:17
#7

Fina bilder :- )

Jag vill se fler! Flört

// Fawo (;

medde
2011-09-18 19:04
#8

Jag kommer att lägga in bild innan tiden är slut, Prommis!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2011-09-24 20:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

En liten bild från Öland

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: