Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1310 ggr
sissie
4/30/10, 9:11 AM

God morgon 30 april

Idag är det Valborg. Kommer ni att fira Valborg med att tända brasa? Eller firar ni valborg på annat sätt?

Själv kommer jag att jobba större delen av dagen.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
[TheoA]
4/30/10, 11:28 AM
#1

Vi ska ha gäster och elda våra jättebrasa… Den är VÄLDIGT VÄLDIGT STOR!

zoolatri
4/30/10, 12:14 PM
#2

Jag jobbar idag, så ikväll blir det nog en billys i micron och något scrubsavsnitt innan jag ska sova för att orka upp imorgon igen;)

medde
4/30/10, 12:21 PM
#3

God dag på er alla:-)

Äntligen fint väder igen, för jösses då det var dags för gårdagskvällen prommis med hundarna. Trodde allt öppnade sig ovanför mitt huvud. Regnet öste ned och vilka blixtrar och smällar det kom, det var så nära att det rent ut sagt var riktigt läskigt ute. Vände snabbt och tog mig och hundar in igen.

Men nu är det fint väder. Vad kvällen innebär vet vi inte ännu. Men det kommer vi fram till under dagen.

Ha nu en riktigt fin dag alla.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
4/30/10, 1:46 PM
#4

Laddar upp för en jobbhelg, får se hur många intoxer det blir innan helgen är över. Hoppas att ni andra får en lugn och skön helg med lite god mat i goda släkt och vänners lag.

Var det någon som var på ett vårsläpp? Här ett klipp från SVT-Play från förra året: Släpp korna lösa - det är vår

Stefan - Modellbyggare

zoolatri
4/30/10, 3:00 PM
#5

#4 Här har vi inte släppt korna än!:)

medde
4/30/10, 3:24 PM
#6

Vi väntar på ett som tösa ochjag ska iväg på. Ev så ska sisie lilla raring med:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[TheoA]
4/30/10, 7:24 PM
#7

#5 inte vi heller, Det blir nog inte föränn början av maj :)

Farwuq
4/30/10, 9:24 PM
#8

God kväll i den skira vårgrönskan.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: