Annons:
Etiketterfårgetter
Läst 1839 ggr
Perly
8/12/10, 1:40 AM

Get

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Egentligen skulle jag ha försökt sälja Linus för länge sedan då han i början av föra sommarn köptes in som sällskap till ena hästen vars tidigare hagkompis precis flyttat och den nya inte kunde flyggas hit förren planet var full satt, vi kunde ju inte släppa ut henne i samma hage som hingstarna heller…

I höstas/vintras kom den nya hästen hit och i våras släpptes dom ihopp så efter det har Linus bara gått utan att göra någon nytta, dessutom funkar inte elen som den ska så han kan inte vara ute i hagen då vi inte vill riskera att han "rymmer" (han har aldrig lämnat gården, utan hans rymmningar är till våra rabater och "småträd"…). Så han kan alltså gå löst om man inte har några sådanna saker, jag har iallafall lyckats "avvänja" honom från att tro att jag är hans mamma för enda sedan vi fick hem honom har han sprungit som en hund efter mig… Numer gör han det bara på promenaderna som han verkar gilla, iaf. dom som vi brukar ta i skogen. :P

Någon som vet någon som skulle kuna vara intresserad av honom? Skriv antingen här eller PM'a. :)

Han blev tre år iår och är kastrerad så de jobbiga lukterna "försvinner". =)

Alltid Oavsett

Annons:
MoaW
12/12/10, 12:18 AM
#1

åh va fin Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

[TheoA]
12/12/10, 12:41 AM
#2

vill så gärna ha Getter men jag får inte :( men gör en annons på alternativ.nu också, då kommer du nog absolut att få napp :)

medde
12/12/10, 7:37 PM
#3

Hoppas geten finner ett bra hem.

Lycka till med letandet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Perly
12/13/10, 10:20 PM
#4

#1 Tack =) Riktigt härligt djur =)

#2 ah, okey, tack, ska pröva där :)

#3 =)

Alltid Oavsett

Upp till toppen
Annons: