Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1652 ggr
sissie
2011-01-03 01:52

Kurser på Skansen

Vad sägs om att förnya sin kunskaper med en kurs på Skansen? Kanske lära sig att bygga timmerhus? Eller tillverka träredskap till köket?

De hade några kurser nu under våren som lät intressanta. Själv ska jag gå en helt annan kurs i vår så just nu har man inte tid, men en annan gång kan det ju bli aktuellt. Kul att det finns kurser på Skansen.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Gittan
2011-01-03 15:27
#1

Kan nog vara kul för en del. Framför allt så kan de nog vara intressanta och lärorika.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


medde
2011-01-05 12:47
#2

Det har ska jag nog titta in på, kan ju vara kul att läsa om. Lästa just att Skansen har förlorat över 100.000 besökare under 2010. Vilket är inte bra för Saknsen alls.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
2011-01-05 13:13
#3

Det låter inte så bra. Skansen är ju samtidigt som det är en djurpark, också ett museum över hur husen och gårdarna såg ut förr. Gammalt hantverk och sånt också. Det finns ju både smedja och glasblåseri på Skansen.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2011-01-05 13:20
#4

Jag blev faktisk förvånad då jag fick höra dessa siffror. Tänker även på akvariet som är ett "eget" om denna trend håller i sig. Vad gör Jonas då? Han har väl fått erbjudande att ta "sitt" och öppna på annat ställe en gång. Tänk om detta kommer upp igen och han flyttar ut. Nej så hoppas vi inte.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
2011-01-05 14:03
#5

På sätt och vis tror jag att han borde vara utanför Skansen. Strax intill förståss men med egen ingång utifrån.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2011-01-06 19:55
#6

Det skulle var anågot, men minns han fick något super erbjudande från landet där borta över andra sidan sjön! Men stannade kvar här i landet. Vilket jag tackar för, detta har gett min dotter en chans att få se och lära sig mycket om olika djur.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: