Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1789 ggr
HumlanochJuvel
7/2/17, 8:50 PM

(Sökes) Minigris att hyra/låna i Borås

Har i framtiden  tänkt köpa Minigris men tänkte tills dess att jag har möjlighet att göra det, höra om någon kanske har  minigris och kan tänka sig hyra/låna ut en några timmar vissa dagar som vi kommer överens om? (Så jag tills dess att jag kan införskaffa mina egna ändå kan få umgås med dessa härliga djur lite på egen hand.) 

Skulle ni kunna tänka er det så mejla isabelle.a@spray.se så berättar jag mer om mig själv och lite hur jag tänkt detta. Vill inte lägga ut mitt nummer här men om ni mejlar så ger jag gärna mitt nummer så vi kan ringa varandra. Mejl fungerar för mig väldigt bra som första kontakt men vill ha telefonkontakt och komma och hälsa på innan någon överenskommelse bestäms.  (Är inte inne på iFokus jätte ofta så vore super tacksam om ni mejlade istället för att svara här :) Kommer checka av här också men absolut snabbast att komma i kontakt med mig är via mejl :) ) 

Minigrisen måste finnas i Borås(eller i närheten) då jag kommer lämna/hämta den dom dagar vi i sådana fall kommer överens om.  

Även om ni minigrisägare inte kan tänka er så mycket som någon gång i veckan så vore jag väldigt glad om jag fick tillfälle att tillbringa lite tid med en Minigris varannan vecka/någon gång i månaden också :)

Annons:
Ang101
7/27/17, 12:38 PM
#1

En fråga, hur tänkte du ha minigrisen?

HumlanochJuvel
7/28/17, 5:36 PM
#2

#1 Hej, jag har funderat lite och i nuläget (tills jag bor på landet och kan ha egna) vill jag bara umgås med någon Minigris, dvs jag har inte kunnat ordna en hage där minigrisen kan vara utan tänkte mer om jag skulle få träffa någon Minigris så vill jag bara spendera någon timme med den och antingen då om grisen är van vid koppel gå en liten sväng (om minigrisen inte vill gå med, kanske bara vara utanför dess inhägnad så man får träffa någon Minigris lite mer än bara se på håll i hagen. ). :)..

Upp till toppen
Annons: