Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1243 ggr
[dynamitella]
11/27/16, 8:21 PM

(sökes) Ull

Jag nåltovar så pass ofta att jag inte längre har råd att köpa in Ull från min lokala affär. Därför söker jag nu Ull på andra ställen.

Jag bor i Lund, och ser gärna att du bor i Skåne eller kan tänka dig att skicka med posten.

Typen av Ull, färg, längd etc spelar mindre roll då jag kan använda det mesta. Främst sökes tvättad eller kardad Ull, men även rå sådan kan fungera. 

Om jag inte svarar snabbt här så maila dynamitella@hotmail.com

Obs. Vid intresse kan en påse Ull bytas mot ögonfransgeckos eller nakenmöss, då jag är uppfödare och har leveransklara ungar.

Annons:
Helena89
2/16/17, 5:18 PM
#1

Är det viktigt för dig att den är helt ren? Och är det viktigt för dig att den är nyklippt? Är det några särskilda egenskaper du söker?

Jag bor inte nära men kan tänka mig skicka beroende på hur mkt du är ute efter. Jag har Ull i lite överflöd sen förra året. Den är inte tvättad och inte kardad men jag kan absolut tvätta den hjälpligt och kan ev även karda (har handdriven maskin), beroende på hur mycket du vill ha och vad du kan betalar för det.

Helena89
2/16/17, 5:18 PM
#2

Ser nu att det är ett gammalt inlägg, du kanske inte är intresserad alls längre?

[dynamitella]
2/16/17, 6:07 PM
#3

Hejsan :) Sen denna annons har jag fått tag i en hel del Ull. Främst otvättad, som jag tvättat i badkaret och kardat på en karda jag hyrt :) Men tack för erbjudandet <3

Upp till toppen
Annons: