Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

01.Nötkreatur 02. Får / Getter 03. Svin 04. Häst 05. Lama / Alpacka / Kamel 06. Fjäderfä 07. Övriga gårdsdjur 08. Ekologiskt 09. Gårdar / Skötsel 10.Övriga djur 11. Veterinär / Hälsa 12. OT / skvallerbänken 13. Om sajten och iFokus 14. Tävlingar och bus 15. Köp /sälj/bytes 16. Djurskydd
16. Djurskydd

Kunskap om hus- och sällskapsdjur i Sverige

2016-04-26 15:51 #0 av: taralotfollahi

Jag är en student på Sveriges Lantbruksuniversitet som för tillfället skriver mitt kandidatarbete och inför detta gör en enkätstudie. Undersökningen är anonym och riktar sig till alla djurägare eller före detta djurägare i Sverige. Länken till enkäten finner ni nedan. Jag är mycket tacksam för svar och hoppas att så många som möjligt vill delta i undersökningen. Tack på förhand!

http://goo.gl/forms/WD5xFB9iyP

Anmäl
2016-04-26 16:14 #1 av: Aleya

Skulle föreslå att fråga innan du postar. Ser att du lagt upp flera trådar om samma sak. Det kan tas som spam och ge motsatt effekt= ingen vill svara eller att admin raderar dina trådar

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.