Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

01.Nötkreatur 02. Får / Getter 03. Svin 04. Häst 05. Lama / Alpacka / Kamel 06. Fjäderfä 07. Övriga gårdsdjur 08. Ekologiskt 09. Gårdar / Skötsel 10.Övriga djur 11. Veterinär / Hälsa 12. OT / skvallerbänken 13. Om sajten och iFokus 14. Tävlingar och bus 15. Köp /sälj/bytes 16. Djurskydd
12. OT / skvallerbänken

Snart nytt år!

2015-12-31 19:31 #0 av: Maria29

Snart börjar det nya året och jag hoppas att ni trivts bra på Lantdjur och fortsätter att hänga med. Jag vill tacka JeanetteK för sin tid som värd på sidan och tala om att jag tagit över som värd och hoppas att jag kan lita på mina medisar och ert stöd.

Gott nytt år!!

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Anmäl
2015-12-31 21:10 #1 av: djurkillen

Du har mitt stöd i alla fall, om jag går att lita på för du bestämma själv ;)
Hoppas JeanetteK fortfarande är med på sidan!
Gott nytt år allihop!

Anmäl
2015-12-31 21:17 #2 av: Rita-S

JeanetteK har tyvärr hoppat av hela ifokus så hon finns inte kvar i nätvärket :/ Tursamt nog lämnade hon kontaktuppgifter i tråden där hon tog avsked så vi kan hålla kontakt! Har redan mejlat och fått svar :)

Men gott nyttår till er andra som är kvar! 

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2016-01-09 20:27 #3 av: Cahira

God fortsättning till er alla. :) Och grattis till värdskapet, tror du blir en bra värd. :) 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2016-01-21 14:35 #4 av: Stallflickan

Lycka till!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.