Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

01.Nötkreatur 02. Får / Getter 03. Svin 04. Häst 05. Lama / Alpacka / Kamel 06. Fjäderfä 07. Övriga gårdsdjur 08. Ekologiskt 09. Gårdar / Skötsel 10.Övriga djur 11. Veterinär / Hälsa 12. OT / skvallerbänken 13. Om sajten och iFokus 14. Tävlingar och bus 15. Köp /sälj/bytes 16. Djurskydd
03. Svin

Morgongrisar

2015-09-20 12:18 #0 av: [JeanetteK]

En liten film från igår morse. Mina tre fina gristjejer Sibylla, Esmeralda och Izabella. Med på ett hörn hamnar också Zero (hund) som vanligt och även våra tre kalkoner. Glad

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2015-09-20 12:24 #1 av: MaxFlickan

Fina grisar!

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

Anmäl
2015-09-22 21:47 #2 av: Lavèn

så söta tjejer :)

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  Glad

Anmäl
2015-11-05 01:11 #3 av: Cahira

Har saknat dina filmer! 

Visst är det sibylla som har mest vitt? Är det ögonfransarna som får ögonen att se så ljusa ut i filmen? :) Vad fina alla djuren är, det syns att dom är lyckliga och välskötta!

Zero påminde mig så mycket om Digger tills han gick iväg intill kalkonerna, Digger hade jagat dom tror jag. :) Men annars ska han alltid vara nära och intill. :) 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2015-11-08 15:43 #4 av: [JeanetteK]

Nej, Sibylla är hon som är svart. HjärtaDen ljusa är Esmeralda och den som är mest lik Agnes är Izabella. 

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2015-11-22 05:25 #5 av: Cahira

Ja nu minns jag ju! Får idé Men jag lär glömma igen. *S* 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.