Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 671 ggr
[JeanetteK]
6/1/15, 8:47 AM

Lantdjur vecka 23

Måndag igen och nu är det sommar enligt kalendern åtminstone! ☀️Soligt men rätt kyligt ute. 

Vad hittar ni på idag?

Annons:
Rita-S
6/1/15, 9:02 AM
#1

Morgon, har nyss kommit in på jobbte och jag har synstörningar som varslar om migrän på G… :(

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[JeanetteK]
6/1/15, 9:04 AM
#2

Åh nej. Migrän är hopplöst. Krya på dig. ❤️

Rita-S
6/1/15, 9:05 AM
#3

jag hoppas det är falskt larm bara.. händer i bland jag bara får synstörningarna och sen ger det med sig utan migrän

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cahira
6/1/15, 7:22 PM
#4

Digger skrämde ihjäl mig. Reagerade inte när jag ropade inne och ute och hittade honom på sängen orörlig och såg inte om han andades eller inte så tog i honom och han vaknade. Fy fanken vad obehagligt.

Psylokogtid idag och förkyld.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[lottas-kaniner]
6/1/15, 7:42 PM
#5

Här har det inte hänt så mycket, för det blåser så otroligt, så all utearbete är stoppat. Hoppas snart att det slutar att blåsa.

djurkillen
6/1/15, 8:59 PM
#6

Här blåser det också mycket, vilket gjort att jag lekt ute med Elvis som nästan blåst bort!

Annons:
Cahira
6/2/15, 12:01 AM
#7

Kom just hem från psykologen. Det gick väldigt mycket bättre än förväntat. Lovade mig själv att vara ärlig och grät en skvätt men det kändes sjukt bra. Jag förstår mig själv bättre. Jag har mer rädslor här i USA för att det är så mycket som står på spel om något händer och jag vet inte tillräckligt vad som krävs och görs för att känna mig trygg än så jag har mer rädslor än jag trodde.

Men jag och Mike kom fram till en plan så jag mår bättre. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
6/2/15, 3:23 PM
#8

#7 Skönt att det gick bra !❤️Bra att du är ärlig mot dig själv, det brukar löna sig i längden.🤗

Rita-S
6/2/15, 4:13 PM
#9

Jag vann nyss en godisburk! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cahira
6/2/15, 4:22 PM
#10

#9 Åh grattis!! 

#8 Ja det gör ju det.. :) Är så lätt att sätta upp fronten när man bara träffats 2 gånger innan (psykologen) men det gick superbra.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Rita-S
6/2/15, 4:32 PM
#11

Vi har charity challenge på jobbet just nu. Exempeltivs, betala 50 kronor och chefen springer en rond runt kyrksjön. alla pengar går till charity. Min polare köpte skitbillig glasburk och fyllde med godisbitar hon räknade, vi kunde då betala en tia per gissning och gissa hur många bitar som finns i burken, den som gissade rätt eller närmast vann burken med dess innehåll. Det gjorde då jag ;) 
Sen hade vi loppis i går, det drog inn 7000 kronor som går till charity!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cahira
6/2/15, 4:57 PM
#12

Toppen med charity work! Och kul på samma gång!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Rita-S
6/2/15, 5:10 PM
#13

Men ta mig tusan! Jag vann nyss tävlingen på finland.ifokus! NU skall jag banne mig köpa triss!!!!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Cahira
6/2/15, 5:17 PM
#14

Gör det fort!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Rita-S
6/2/15, 5:18 PM
#15

måste vänta tills jag är klar på jobbet >.<

Men SEN så. Nu skall jag ha triss! vad sägs om 2 mille? :D bjuder jag på en vinst till en tävling ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cahira
6/2/15, 6:10 PM
#16

#15 Det låter som en plan det! 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
6/2/15, 9:23 PM
#17

Grattis Rita!:)

[JeanetteK]
6/4/15, 1:03 PM
#18

Torsdag idag! Solen skiner ute och det är aningens varmare idag. Härligt! 

Småkaninerna är redo för nya hem inom kort så vi har fotat och haft oss idag. Tiden går verkligen fort! 

Vad gör ni idag?

Cahira
6/4/15, 6:23 PM
#19

Ont i ryggen men sorterade tvätt och garderob. Jag älskar hur det blev! Ska jobba mer mentalt med på planer. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
6/4/15, 6:26 PM
#20

Gud sommaren har börjat, sommarplaner börjar NU! 😮

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: