Annons:
Etiketthästar
Läst 1790 ggr
Rumblebee
2/19/15, 3:17 PM

Har Helge hittats än?

Jag är inte så bra på att läsa nyheter i och med att det i stort sett bara är deprimerande: krig, misshandel, rån etc. Samt en massa kändisskvaller.. Och inte blir det lättare att veta vad som sker i Sverige när man bor utomlands. Men har Helge som sprang bort vid nyår hittats? Sist jag hörde något var väl i januari och de skulle söka i vatten med en robot. Men hur det gått vet jag inte. Kände inte ägarna eller hästen men i alla fall jag är ju en sådan som gärna vill veta hur det gått.

Annons:
Maria29
2/19/15, 3:22 PM
#1

Helge?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Rumblebee
2/19/15, 3:24 PM
#2

Ja, en häst som blev skrämd av raketer och gav sig av och har, såvitt jag vet, varit försvunnen sedan dess.

taylor__lambert
2/19/15, 3:26 PM
#3

Ja Helge har jag inte hört nått av heller, skulle också vilja veta hur det går!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Rumblebee
2/19/15, 3:28 PM
#4

Efterklok som jag är så sökte jag på google efter att ha postat här. Tydligen är han fortfarande inte hittad men kan ha blivit sedd. Får ju hoppas att det slutar bra, oavsett om deb hästen är helge eller en annan bortsprungen häst. http://www.expressen.se/nyheter/los-skrittande-hast-kan-vara-helge/

Maria29
2/19/15, 3:31 PM
#5

Ok, jag hade helt missat att det fanns en häst på vift, hoppas att de hittar den vid liv.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
2/19/15, 4:22 PM
#6

Oj, ja det är ju länge sen nu. Märkligt att han inte hittats. 🤔

Annons:
Cahira
2/20/15, 3:57 AM
#7

Det har jag missat. Läskigt. :/ Vet om många djur som försvunnit och antingen aldrig setts igen eller skymtats överallt men aldrig fångats.

En vit herdehund försvann när han var 6-9 månader gammal och 2 år senare hade man fortfarande skymtat honom i skogarna och man läste i lokala tidningen om "den vita vargen".

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
3/29/15, 4:54 AM
#9

Ååh.. 😕🌈🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Rumblebee
3/29/15, 12:30 PM
#10

Usch så fruktansvärt, stackars krake. Och ändå tillåtsfurverkerirer, fastän det varje år försvinner djur på grund av rädsla eller att både folk och djur blir skadade (och i vissa fall även dör..)

taylor__lambert
3/29/15, 3:23 PM
#11

Ja nu har dom ju hittat honom, han hade drunknat i en sjö så nu får han vila i frid lilla Helge ❤️

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Tarotstollan
3/29/15, 7:22 PM
#12

Usch, vad hemskt men tur att de hittade honom i alla fall. Stackars Helge!😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: