Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

01.Nötkreatur 02. Får / Getter 03. Svin 04. Häst 05. Lama / Alpacka / Kamel 06. Fjäderfä 07. Övriga gårdsdjur 08. Ekologiskt 09. Gårdar / Skötsel 10.Övriga djur 11. Veterinär / Hälsa 12. OT / skvallerbänken 13. Om sajten och iFokus 14. Tävlingar och bus 15. Köp /sälj/bytes 16. Djurskydd
01.Nötkreatur

Tror ni på hennes förklaring?

2015-02-13 10:57 #0 av: VildaVittra

Jag skulle kunna sätta en miljon på att hon blir bonde när hon blir stor. Cool

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-02-13 10:59 #1 av: Surpan

SÅ GULLIGT! Hjärta

/Surpan
Sajtvärd på Hår iFokus

Anmäl
2015-02-13 11:06 #2 av: tlover

Jag tror det var den åldern som min svärmors mor hittade henne sovandes hos den största kossan på gården Skrattar

Anmäl
2015-02-13 11:07 #3 av: Jonas_89

#0 Helt klart! Undrar också hur hon kommer att reagera när hon ser videon om säg 10 år :D

Anmäl
2015-02-13 16:56 #4 av: Maria29

Åh vad sött!!Hjärta

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Anmäl
2015-02-13 20:15 #5 av: [JeanetteK]

Men åh hahaha så sött Gapskrattar

Jag drömde natten till igår att våra två kvigor och även våra tre  stora gorillahanar (???) kom lösa och kom upp för trappan här hemma. Den känslan var fruktansvärd! Kvigorna är ju gigantiska och våra gorillor var typ King-kong-size. Undrar var man får allt i från. GalenSomnar

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2015-02-13 21:38 #6 av: djurkillen

Haha, vilken rolig unge Gapskrattar

Jag drömde för ett par dagar sen att jag hade 2 älgar som var stora som hus Skrattar Sen blev kon brunstig och tjuren tog nästan ihjäl hela världens befolkning...

Anmäl
2015-02-14 02:19 #7 av: Cahira

Haha gud så sött. Kär

Mike tog en gång in tre kalvar som höll på att frysa ihjäl och la dom på mattan framför vedspisen och hans mamma kom in och flippade! Men kalvarna blev torra varma och överlevde. Lipar

Så vi tar in kalvar ibland för detta. Popsicle minns ni säkert. Jag bara älskar denna bild (Har Mikes tillstånd att dela denna bild eftersom det är hans bild)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.