Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 990 ggr
-Cissi-
12/12/14, 7:26 AM

(S) gottlandskaniner

Tänkte se om det finns nån som är intresserad av två kaniner. En svartvit snygg hane och en ljus hona, är dåliga på täckningar och färg men har två bilder. Dom finns strax utanför Nyköping. Är födda i våras . Har för mej dom är syskon. Jag äger inte kaninerna men känner uppfödaren/ägaren. Är nån intresserad så skicka ett om så kan ni få hennes nr .

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
-Cissi-
12/12/14, 7:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
12/12/14, 7:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[JeanetteK]
12/12/14, 10:09 AM
#3

Åh så fina dom är! Hoppas att hon får napp. Den svart-vita är underbart söt! 😍Vet du om dom är genbanksanslutna?

Lycka till!

-Cissi-
12/12/14, 6:48 PM
#4

Det glömde jag ju självklart nämna.. Dom är genbanks kaniner, eventuell köpare kommer få intyg. Håller med :) den svart vita är min favorit.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[JeanetteK]
12/12/14, 8:01 PM
#5

#4 Perfekt! Det är en härlig ras. Jag har tre stycken själv.

-Cissi-
12/13/14, 8:26 PM
#6

dom är mycket trevliga :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
-Cissi-
1/16/15, 7:27 PM
#7

Kaninerna är bokade :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Cahira
1/16/15, 11:11 PM
#8

härligt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
1/17/15, 10:53 AM
#9

Toppen, vad bra att dom får hem!

-Cissi-
1/17/15, 9:31 PM
#10

Tycker jag med :) är trevligt att dom ska få bli avels kaniner.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: