Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

01.Nötkreatur 02. Får / Getter 03. Svin 04. Häst 05. Lama / Alpacka / Kamel 06. Fjäderfä 07. Övriga gårdsdjur 08. Ekologiskt 09. Gårdar / Skötsel 10.Övriga djur 11. Veterinär / Hälsa 12. OT / skvallerbänken 13. Om sajten och iFokus 14. Tävlingar och bus 15. Köp /sälj/bytes 16. Djurskydd
15. Köp /sälj/bytes

(S) gottlandskaniner

2014-12-12 07:26 #0 av: -Cissi-

Tänkte se om det finns nån som är intresserad av två kaniner. En svartvit snygg hane och en ljus hona, är dåliga på täckningar och färg men har två bilder. Dom finns strax utanför Nyköping. Är födda i våras . Har för mej dom är syskon.
Jag äger inte kaninerna men känner uppfödaren/ägaren. Är nån intresserad så skicka ett om så kan ni få hennes nr .

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2014-12-12 07:45 #1 av: -Cissi-

.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2014-12-12 07:46 #2 av: -Cissi-

.

Anmäl
2014-12-12 10:09 #3 av: [JeanetteK]

Åh så fina dom är! Hoppas att hon får napp. Den svart-vita är underbart söt! KärVet du om dom är genbanksanslutna?

Lycka till! 

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl
2014-12-12 18:48 #4 av: -Cissi-

Det glömde jag ju självklart nämna.. Dom är genbanks kaniner, eventuell köpare kommer få intyg.
Håller med :) den svart vita är min favorit.

Anmäl
2014-12-12 20:01 #5 av: [JeanetteK]

#4 Perfekt! Det är en härlig ras. Jag har tre stycken själv. 

Medarbetare på Miljonär

Anmäl
2014-12-13 20:26 #6 av: -Cissi-

dom är mycket trevliga :)

Anmäl
2015-01-16 19:27 #7 av: -Cissi-

Kaninerna är bokade :)

Anmäl
2015-01-16 23:11 #8 av: Cahira

härligt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2015-01-17 10:53 #9 av: [JeanetteK]

Toppen, vad bra att dom får hem! 

Medarbetare på Miljonär

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.