Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 723 ggr
[JeanetteK]
2014-08-22 10:19

Fredag! Lantdjur 22 augusti

Nu är det äntligen fredag! Den här veckan har varit alltför fylld. Men nu är det fredag och snart helg. Vi har goda vänner på besök. Vi bodde grannar för 15 år sen. Nu träffas vi inte så ofta eftersom vi bor i olika delar av landet men när vi väl ses så är det som att vi aldrig varit ifrån varandra. Såna vänner är värdefulla. ❤️

Jag har kokat plommonsylt här på morgonen. Första gången jag testar det, men jag tror det blev bra. Skönt att ta tillvara sånt som växer. 

Zero tycker också det är skönt idag! 

Annons:
Fridaaaa
2014-08-22 10:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Härligt med fredag men jag ska jobba ikväll, dock tagit på mig det själv så :) Sommarschemat avslutades i söndags så nu är det extraturer som gäller.
Har ett "projekt" här hemma också 😉

Ha en toppen fredag!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Saffran0Spice
2014-08-22 10:23
#2

Idag firas det födelsedag här hemma för Rossi som blivit 1 år ^^ 
Vi ska gå och fynda på loppisen senare - pga av översvämning så hoppas vi på massor av fynd som skall hivas XD

[ZorroKanin]
2014-08-22 16:40
#3

Har avslutat första skolveckan vilket känns skönt..😃 Ikväll skulle jag vela åka till fåren hos en granne (fast ändå mer än 1km bort🤪) men tror det är för dåligt väder😭

Maria29
2014-08-22 17:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Med risk för att räknas som kattsamlare så lägger jag upp bilden på en av de två små som jag fick från en bekant.  Igor är min gamla balines och en riktig raring som vill ta hand om de nya i huset att jag ska hämta stallkatter i morgon gör att jag kommer att ha väldigt måga katter hemma, självklart kommer de små att kastreras och stallisarna är redan kastrerade men ändå många katter på gården. Jag släpper inte ut mina gamla raskatter men de små kommer att få gå ut längre fram efter kastreringen kommer de att få gå ut och in. För att summera min dag stubbfräs och inomhus fräs i pälsform, snart middag framför tv innan jag går ut och nattar djuren..

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Upp till toppen
Annons: