Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 872 ggr
Maria29
8/4/14, 1:03 PM

Lantdjur 4 augusti

Halva dagen har gått och det är väldigt varmt så om en stund går jag ut igen och vattnar djuren. Idag åkte min mor upp igen efter sitt besök och i eftermiddag så kommer en av mina vänner förbi med en gammal hundkoja som jag ska köpa till mina djur (orkar inte bygga allt).

Vad hittar ni andra på idag?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
Saffran0Spice
8/4/14, 1:05 PM
#1

Har precis avklarat 1½ mil PW med hunden och njuter nu av fruktsallad efter duschen 😃

[JeanetteK]
8/4/14, 1:05 PM
#2

I natt hade vi åska och regn så det är lite svalare idag. Rätt skönt faktiskt! 🙂

Idag har jag börjat jobba. Känns okej. Sommaren har ju varit underbar så jag har inte mycket att klaga på. Sonen har två veckor sommarlov kvar.

Har en del saker jag borde göra, men är rätt seg. Ska se till att jobba undan så det jag måste är klart åtminstone. Så får jag ta alla "borden" sen. 😉

[JeanetteK]
8/4/14, 1:55 PM
#3

#1 Åh fruktsallad var länge sen jag åt. Nu blev jag sugen på det! Tur att jag inte varit och handlat än. Då ska jag se till att få hem lite frukt. 👍🙂

Saffran0Spice
8/4/14, 1:56 PM
#4

#3 Gör detta!
Jag har granny smith äpplen, nektarin, banan, vindruvor och vattenmelon i min ^^

[JeanetteK]
8/4/14, 1:58 PM
#5

#4 Låter jättegott!

Leffe
8/4/14, 6:22 PM
#6

Här svettas man bort, men har ändå skurat golv. I kväll blir det nog bruna bönor och köttbullar och till kvällens teve en svalkande OAK-rom och cola med is

Annons:
[JeanetteK]
8/4/14, 6:47 PM
#7

#6 Det lät inte heller fel (okej jag hoppar över bruna bönorna) men resten är inte fel! 🙂

Upp till toppen
Annons: