Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1041 ggr
[JeanetteK]
2014-08-01 10:08

Lantdjur 1 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Augusti idag! Tre härliga dagar kvar av semestern för oss här på Månskensfarmen. Sonen och maken har åkt iväg till Bakken idag. Själv ska jag njuta av en dag helt själv utan några som helst måsten. 🙂Otroligt lyxigt känns det. Först tänker jag vila lite, sen kolla djur lite och sen ska jag läsa lite i en bok som jag tänkt läsa under semestern men inte ens öppnat än. 

Vad hittar ni andra på idag?

Annons:
Fridaaaa
2014-08-01 10:12
#1

God förmiddag!

Inte klokt att det redan är augusti månad, "min" sommar försvinner för snabbt som vanligt 😕

Nej fäller inte alls ;) (inte halvvägs färdiga på bilden haha

Härligt med fredag och helg! Ledig helg för en gångs skull, sedan väntar två långa jobbehelger efter denna så ska bara njuta i helgen 🙂 Min älskade pappa fyller år idag så imorgon blir det kalas för honom ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Saffran0Spice
2014-08-01 10:13
#2

#0 Trevligt!
Blir det gyttjebad också kanske? 😃

Här hemma ska det städas och rensas innan det kommer en last med nya grejor som ska få plats i hemmet - bla en ny platt tv ska upp på väggen ^^

[JeanetteK]
2014-08-01 10:14
#3

Njuuuut av helgen! Jag tycker också att sommaren rusar lite för snabbt. Gratulera pappa och hoppas kalaset blir toppen! 🎂

Fridaaaa
2014-08-01 10:18
#4

#3 Ska grilla lite och så där imorgon🙂 Så blir nog toppen. Fördel att fylla år sommartid är att man kan vara ute, själv är jag höstbarn xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cahira
2014-08-02 01:02
#5

Här är ett till höstbarn, var alltid så avis på kompisar som fyllde år på sommaren just pga grillning. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
2014-08-02 08:30
#6

#5 Hehe ja vi är födda fel årstid 🙂😉

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Cahira
2014-08-02 09:48
#7

#6 Haha ja verkar inte bättre! 😛

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

lantis150
2014-08-03 18:07
#8

#0 såg inte grisarna i leran första gången jag kollade😂

[JeanetteK]
2014-08-03 18:43
#9

#8 Haha, nä jag kan tro det! Det gjorde inte jag heller när jag gick fram för att fylla på vatten. Sen höll jag på att sätta mig på ändan av förskräckelse när dom plötsligt reste sig! 😂

Cahira
2014-08-04 02:39
#10

Hahahaha ja jag hade svårt att se dom med först! Kan tänka mig att man får en lätt hjärtattack när leran rör på sig! 😂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: