Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 844 ggr
[JeanetteK]
7/29/14, 11:17 AM

Lantdjur 29 juli

Igår kom min bästa vän och hennes familj hit med husvagn. Mysigt! Vi har just varit och handlat och är hemma för lite lunch. Sen ska vi ut på loppisrunda tror jag. 

Vad gör ni andra idag?

Annons:
Maria29
7/29/14, 11:27 AM
#1

Min mor kommer med bussen om ca2timmar och efter att hon fått kaffe så ska vi in till Boxholm och hämta färg och slunga som jag beställt.  Vi ska slunga honung så att hon kan ta med sig upp, alla vill ha min honung vilket känns lite otroligt eftersom jag är nybörjare och inte kommer att få så mycket i år. Vi får inte glömma att köpa löpe för då kan vi göra fetaost i morgon av min getmjölk. 😃 Det här blir en rolig kväll för det är rätt så skönt att få besök som hugger in.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Cahira
7/29/14, 6:43 PM
#2

Vi ska åka och shoppa kläder inför min intervju med greencardmänniskorna. Pirrigt! 

ABC kattungarna Arwen, Bagheera och Cleo är en vecka gamla idag och har redan börjat öppna ögonen! 😮 Bagheera är en riktig bjässe, han fyller redan båda mina händer kant till kant. 

Arwen

Bagheera

Cleo

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
7/30/14, 9:45 AM
#3

Vad spännande med honung och fetaost Maria! Det låter helt toppen att göra eget. Roligt också att din honung är populär! 

Vilka sötnosar Cahira! ❤️Kattungar är bland det sötaste som finns !

Upp till toppen
Annons: