Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 790 ggr
[JeanetteK]
7/28/14, 8:12 AM

Lantdjur 28 juli

Måndag och ny vecka. 

Maken är ute och matar djur och jag försöker vakna till här vid datorn. 

Jag läste just tidningen och inser att vi klarat oss helt från allt det oväder som verkar drabbat landet. Hur har ni andra klarat er? Det verkar vara totalkaos. Där vi bodde innan, strax utanför Stockholm var E4:an översvämmad och avstängd. 😮Då regnar det! Och en Finlandsfärja hade slitit sig inne i Stockholm. Jösses Amalia vilka krafter alltså. 

Vi får hit vänner idag som åker med husvagn från Stockholm. Dom ska vara här till torsdag. Det blir roligt! Vad gör ni andra?

Annons:
Emo
7/28/14, 8:42 AM
#1

Regnet i går var välkommet, men åskan oroade. Vi fick 18 mm regn.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
7/28/14, 10:00 AM
#2

Vi hörde bara åskan på håll. Och jag tror vi fick ungefär 25 droppar här. Skönt att ni klarade er bra denna gång. ❤️

Cahira
7/28/14, 5:17 PM
#3

Svenskt tangentbord ÅÄÖ!!!! 😃

Aldrig kul med översvämningar. Huu.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
7/28/14, 7:21 PM
#4

#3 Grattis och välkommen tillbaka till svenskan! 🎈

Maria29
7/28/14, 8:08 PM
#5

Jag har inte gjort så himla mycket idag resten av veckan kommer att bli händelserik om allt går enligt planerna, Om en stund ska jag gå sista varvet och kolla till djuren värmen hänger kvar jag hade hoppats att det skulle bli svalare men jag hade fel.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Cahira
7/29/14, 12:22 AM
#6

Oj vad glad jag är nu! Jag hade asont imorse och tog mig iväg och ansökte om social security number som jag kommer få i brevlådan om några veckor! Jag har riktig bra hårdag (händer sällan) och jag cyklade med hundarna, matade kattungar och märkte riktiga framsteg med de vilda/skygga katterna. Jasper la sig i mitt knä för mys vilket han aldrig gjort förut och nu har jag en spinnande liten Amy i knät. 

Denna dag blev ganska bra trots allt. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[JeanetteK]
7/29/14, 11:16 AM
#7

# 6 Härligt när det blir så! ❤️

Upp till toppen
Annons: