Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1126 ggr
Maria29
7/24/14, 10:12 AM

Lantdjur 24juli

Mellerudskaninen Bodhild

Igår flyttade Bodhild in på gården och jag hade sagt till vänner i andra genbanker att jag ville ha en albino och eftersom det är en så liten krets så brukar man försöka hjälpa varandra med djur. Idag ska jag ta det lugnt eftersom det var en massa saker på en gång igår så för att orka med så måste jag vila lite idag värmen gör ju allting jobbigare.

Vad ska ni andra hitta på?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
[JeanetteK]
7/24/14, 1:04 PM
#1

Så fin hon är! ❤️

Vi har haft vänner här i husbil från igår. De åkte vidare i förmiddags. Sen har jag träffat en annan vän och fikat och ätit glass i värmen. Nu behöver jag komma undan solen ett tag. Så jag har flytt in till datorn! 🙂

Leffe
7/24/14, 6:02 PM
#2

Jag har varit ute hela dagen i 32 graders värme

Cahira
7/25/14, 12:35 AM
#3

Vad fin hon ar!

Sahar har min dag sett ut (hall i hatten)

Vaknade, Frodo upptackte det och vi hade en mysstund. Gick upp, slappte ut hundarna, gick pa toa, bytte vatten, rengjorde kattladan, fyllde pa mat, tog kameran, slappte ut katterna, tog bilder, slappte in hundarna, tog bilder pa katterna. Fick in katterna, kollade till Midnight och hennes bebisar, matade henne och bytte vatten och fixade lada. Laddade upp bilder. 

Slappte ut de storre hundarna, tittade pa medans hundarna busade, fick in alla hundar utom Apache som hellre ar ute i inhagnaden, matade kattungarna i det gamla honshuset, spenderade tid med Jasper och Ninja som jag forsoker tamja. Kunde nastan klappa Ninja och hennes dotter Lorelai (mamma till kattungarna) sa det verkar lovande. Mike kom hem sa vi at lunch, han for och bala ho, jag tog drickpaus. 

Sedan ut och ta fler bilder,ladda upp, och nu sitter jag har med askhuvudvark och klagar pa ryggvark. Att jag aldrig lar mig att vara lagom aktiv. 

Men fina bilder blev det. <3 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Maria29
7/25/14, 9:47 AM
#4

#3 Vilken härlig kattbild!

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Leffe
7/25/14, 10:35 AM
#5
[JeanetteK]
7/25/14, 10:43 AM
#6

#3 Kul när man lyckas fånga såna ögonblick på bild!

Annons:
Cahira
7/25/14, 7:22 PM
#7

Ja och att jag lyckades fa fokusen pa ratt plats, det ar ovanligt! Ar inte van vid detta objektiv annu. :) 

Tack for era fina ord. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: