Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 900 ggr
[JeanetteK]
7/19/14, 11:03 AM

Lantdjur 19 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lördag idag. Maken är uppe på taket (Karlsson på taket… 😂… humor på hög nivå…) och byter ut lite takpannor som for illa i stormen. Skönt att få sånt fixat. Det har varit en lång lista på grejer som hamnat före men nu är det dags. 🙂

Idag ska jag rensa lite här och klippa buskar. Jag föredrar de större rensningsjobben, klippa buskar och sånt, före de mindre, rensa rabatter tex. Det måste synas att man gjort saker. 😉

Vad gör ni andra idag?

Annons:
Emo
7/19/14, 11:16 AM
#1

Diskar krukor och annat till odlngarna. Så mycket som behöver göras i trädgården. Jag såg att du plockat hallon. Det får jag kanske också göra. Båda två.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
7/19/14, 1:44 PM
#2

Hoppas dom är goda Emo. Båda två! 🙂

Emo
7/19/14, 2:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag hade inte sett att några gömde sig. Vilken glad överraskning när jag fick denna stora skörd:

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[..$Dog$..]
7/19/14, 4:16 PM
#4

Riktigt varmt idag! här i skåne, Har varit på skånes djurpark och facinerats av alla djur! framförallt lantdjuren!

Maria29
7/19/14, 6:38 PM
#5

Jag hade besök av en vännin som är hundtrimmare och hon "ryckte" Lisas päls så nu ser hon ut som en ny JRT. Och jag fick mysa med hennes labbe vilket var jätte trevligt, hade lite ret. abstinens visade det sig.  😃Nu ska jag laga mat blev vist lite dåligt med städningen och fixandet men det får bli lite senare ikväll.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Cahira
7/19/14, 9:20 PM
#6

#0 Jag bara alskar henne! 😍

Jag ar pillerbakis idag. Nackdelen med starka mediciner. Men jag sov over 12 timmar, valbehovd somn! Dromde att en gammal larare fragade mig om jag tror att mitt liv kommer varit battre vid 1995 eller 2066. Jag svarade att jag vet inte eftersom jag fick min diagnos igar och vet inte hur min framtid kommer se ut.  Jag lovade mig sjalv manga ar sedan att inte ge upp forran jag fyllt 80. Jag hade ingen aning forran jag vaknade och raknade att det var 1966 som jag fyller 80. Mysko. 🤦‍♂️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
MsSofieG
7/19/14, 9:50 PM
#7

#6 Cahira inte skulle jag någonsin ha gissat på att du är 128 😮 Du skriver som om du vore mycket yngre än så 😉

Cahira
7/19/14, 11:18 PM
#8

Haha jag ar seg och bakis av mina tabletter, gor manga typos just nu.. xD 2066 ska det sta. :P

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: