Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 831 ggr
[JeanetteK]
2014-07-03 07:51

Lantdjur 3 juli

Idag är det ganska blåsigt ute och lite småkyligt. Jag ska snart åka iväg och träffa en god vän, det ska bli roligt. 

Det märks på katterna att det är sämre väder. Dom håller sig inne och har gosat ner sig lite här och var. 

Vad hittar ni på idag?

Annons:
Leffe
2014-07-03 08:52
#1

Nu sitter man på tåget till  Hudiksvall. Hittills har allt gått bra med elrullstolen och syrgasen

[JeanetteK]
2014-07-03 19:07
#2

Vad kul att höra att det går bra Leffe! Är det någon skillnad på själva känslan av gasen, eller är den densamma? Hoppas dagen varit bra!

Leffe
2014-07-03 21:48
#3

Känslan är densamma förutom att man känner sig inte jklumpig nu när man har en liten grej på två kilo jämfört med två stora bomber på fem kilo vardera

Leffe
2014-07-03 21:51
#4

Jag måste ge en stor eloge till SJ. Resan fungerade toppen med rullstol. Inga problem komma ombord. Perfekt plats både för mig och rullstol. Stor toalett precis bkom väggen. Toppenservice från personal som frågade om de kunde hämta något från bistron till mig osv. Det var med andra ord en avkopplande resa även om hemresa tog en timme för lång tid pga säkerhetsfel på tåget.

[JeanetteK]
2014-07-03 22:28
#5

Men vad härligt! Kul att höra.

Cahira
2014-07-04 00:45
#6

Kul att resan gick bra! Och kul att traffa vanner!

Jag vaknade med varsta migranen i mitt liv. Kande att nat inte stod ratt till i nacken sa fick akuttid hos kiropraktorn och nu mar jag battre aven om huvudet fortfarande kanns konstigt.

Jag fick smartstillande hos doktorn igar sa jag sov ratt sa bra inatt. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: