Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 890 ggr
Maria29
2014-06-23 09:33

Lantdjur 23 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny vecka och den ser ut att bli händelserik. Idag ska jag vara hemma men i morgon ska jag åka till Motala och leverera 2 gotlandskaniner och hämta 3 kinda hönor som jag köpt men inte kunnat hämta tidigare (bussar är ett gissel). Jag har teorilektion på bilskolan samma kväll hinner få ut hundarna slänga in hönsen och sedan hoppa på nästa buss. 🤪 Därför måste jag vila idag hmmm. Visst nu kommer jag ihåg jag ska ta hand om bina idag om det är fint väder.. Tänker inte säga att det är lungt på landet för nu måste allt göras inför vintern.. 

Vad hittar ni andra på?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Annons:
[JeanetteK]
2014-06-23 14:36
#1

Här på Gotland är det soligt men ganska kallt idag. Ska ner till havet snart. Saknar mina djur.

Leffe
2014-06-23 14:48
#2

Idag har det blivit inhandlat mat åt katterna och ormarna

Cahira
2014-06-23 23:01
#3

Vi har tydligen fatt en till Kalv bade igar och idag och jag ligger sjuk sa jag missar allt det roliga. *tjurig femaring*

Frostbite har varit in till veterinar tva ganger och atit tva antibiotikakurer och ar fortfarande sjuk. Jag tror hon har hjartmask. 💔 Och vara kara veterinarer har inga hjartmasktester for katt, bara for hund.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2014-06-24 09:05
#4

#3Tråkigt att vara sjuk när det händer roliga saker. Lilla kissen…åh så jobbigt.

Maria29
2014-06-24 19:49
#5

#3 💔 Så trist!

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Upp till toppen
Annons: