Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 766 ggr
[JeanetteK]
6/17/14, 11:27 AM

Lantdjur 17 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Strålande sol och varmt redan från tidig morgon. Jag var ute tidigt hos djuren och hade en sån där mysig morgon när alla djuren är lite nyvakna och lite extra keliga! ❤️

Maken kom hem med lite kycklingar igår! Dom är helt ljuvligt söta! 😍

Idag har varken sonen eller jag några direkta planer så vi tänkte ge oss ut på lite äventyr. Antagligen till glasskiosken nere i Mölle hamn. Den kan jag rekommendera om någon är här i närheten. Underbar glass och utsikt över havet och upp mot Kullaberg. Mycket fint.

Vad gör ni andra idag?

Annons:
Leffe
6/17/14, 12:05 PM
#1

Jag sitter och väntar på syrgasleverans

Maria29
6/17/14, 7:50 PM
#2

Nyss hemkommen från bilskolan det var bara 18åringar där och ja jag kännde mig gammal särskilt som instruktören sa att "gubbar" i hans ålder och att han var gammal han var 35år vad är då jag.. Jisses jag är inte någon tant eller gammal gumma…. ännu och inte på länge.. 😃 Nu lite mat och sedan blir det ett varv till djuren.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
6/17/14, 8:18 PM
#3

Heja Maria, vad duktig du är som kämpar på med körkortet!

Jag var på CityGross idag och då sa en mamma åt sitt barn att "flytta dig så tanten får komma förbi"… Jag insåg att det var mig hon menade när jag stod och tittade mig omkring efter tanten. 😂 Ja ja… man är väl så ung man känner sig va! Alltså ca 25.. 😉och vissa dagar 92.

Cahira
6/17/14, 10:05 PM
#4

Jag har vansinnigt ont i ryggen idag. Kanner inte for att gora nagot alls. 😢

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Maria29
6/17/14, 10:13 PM
#5

#3 Exakt så är det man är så gammal man känner sig.. 😃 Tack, jag har försökt klara mig utan kort men det går inte när man har så många saker som måste fixas när man har en liten gård.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
6/18/14, 8:35 AM
#6

#4 Men stackare. 😕Hoppas det ger sig.

#5 Nej, det måste vara tufft att klara sig utan körkort.

Annons:
Upp till toppen
Annons: