Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 778 ggr
[JeanetteK]
2014-06-16 10:58

Lantdjur 16 juni

Måndag igen och en ny vecka. Jag blev förvånad att sonen (15 år) gick upp tidigt i morse trots sommarlov. Nu hade han varit försvunnen ett tag och jag hittade honom sovande ute i en solstol. 😂

Själv sitter jag och jobbar. Ska ut och börja städa ur stallet sen har jag tänkt mig.

Vad gör ni andra idag?

Annons:
Leffe
2014-06-16 13:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

I morse kom det plötsligt 2 syrgastuber. De som skulle kommit i fredags. Idag har jag inget planerat då jag inte skulle haft slut på syrgas.

[JeanetteK]
2014-06-16 15:27
#2

Så du har fått snåla i helgen då? Det låter inge bra.. De bör ju komma när det är planerat. Just syrgas är lite jobbigt att vara utan…

Maria29
2014-06-16 17:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har varit och fyndat grannens gård blev såld till en annan granne (till min besvikelse) så hon gör sig av med saker hon inte behöver när hon bor i byn. Trodde aldrig att jag skulle få tag på en rejäl tvättgryta till potaiskok mm men en sådan fick jag gratis och flera badkar kommer jag att få. 😃Har tagit mig en liten tupplur på 1timme det behövdes verkligen och om en stund går jag ut igen och tar hand om mina fina djur. I kväll kommer en bekant och hämtar ytterligare en kyckling de var tydligen så himla fina att de brukar sitta som papegoja på sonens axel, vad är det man föder upp egentligen.. 😉

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

[JeanetteK]
2014-06-16 17:30
#4

Men grattis Maria! Vad kul med så mycket fynd! 🎈Perfekt ju.

Ha ha, har du korsat hönorna med papegojor?? 😂Vad roligt att dom är nöjda. Så himla kul när barnen gillar djur tycker jag. ❤️

Maria29
2014-06-17 19:46
#5

#4 Jag sålde en "värphybrid" men den är tydligen såå mysig.. 😃 Alla borde få ha djur och bo på landet när de är små.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Upp till toppen
Annons: