Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 1039 ggr
[JeanetteK]
6/7/14, 7:48 PM

Lantdjur 7 juni

Idag är en mycket vacker dag här i Höganäs. Jag har fått mycket gjort och känner mig riktigt duktig! Jag har planterat en del och jag har byggt ihop en stor hylla som legat i kartong alltför länge. Två saker som legat över mig länge.

Idag är det nio år sen min pappa dog och jag tänker mycket på honom. Han dog i lungcancer och hade en hemsk sista tid. Just den här tiden på året dyker alla jobbiga minnen upp. Annars försöker jag minnas honom som han var när han var frisk. Usch och fy, hatar cancer…

Klockan är massor och alla djur har ätit middag men inte vi människor. Sonen kom med den briljanta idén att vi nog borde äta pizza. 🙂Låter kanon tycker jag!

Hur ser er pingstafton sett ut?

Annons:
Tarotstollan
6/7/14, 7:56 PM
#1

Hade helt missat att det var Pingsthelg denna helgen hade bara Nationaldagen i huvudet. Inget firande, så det är som det brukar en helt vanlig helg för mig med vanlig tråkig mat!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[JeanetteK]
6/7/14, 8:21 PM
#2

Ja, pingsthelgen är ju inte röd längre så det är lätt att man missar den!

Maria29
6/7/14, 8:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Idag har jag tagit det lite lugnare (vilket var på tiden jag är ju väldigt trött) och imorgon om det blir fint väder så kommer vänner som har en getgård över och hjälper mig att göra det finare för getterna.  Jag bakade lite piråger från min mormorsmors svartabok och en limpa, jag gör nästan allt från grunden.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Leffe
6/8/14, 1:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag tillbringade halva dagen på Stockholms stadion och såg på hästpolo

Leffe
6/8/14, 1:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Andra halvan av dagen var jag på Skansen och såg bland annat den här "cirkusartisten"

Cahira
6/8/14, 3:16 AM
#6

Vilken duktig bjorn!

Jag har strulat med datorj….. hela dagen. Min dator kommer aka ut genom fonstret en vacker dag. Sa jobbigt opalitlig.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Leffe
6/8/14, 12:07 PM
#7

Öppna fönstret först bara😃

Cahira
6/9/14, 3:21 AM
#8

Will do!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: