Annons:
Etikettoff-tpoic
Läst 750 ggr
[JeanetteK]
3/26/14, 11:30 AM

Lantdjur 26 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det kallt och lite blåsigt här i Höganäs.

Våra Lamm växer så det knakar. Dom som har mammor som tar hand om dom är störst. Inte så konstigt. Dom ligger före när det gäller att äta annan mat också. Men dom andra är duktiga och hänger med! Först äter dom mjölk och sen sitter vi vid matskålen och smakar på annan mat ett tag. Först måste jag hålla den i handen och sen är det som att dom fattar att man kan kolla i skålen själv! Jag är så stolt över dom! 😍

Vad hittar ni på idag?

Annons:
Cahira
3/26/14, 4:46 PM
#1

Sitter och fryser och hoppas värmen kommer som dom skulle lova idag. Vi har kossor som börjar bli vansinnigt nära födsel nu så jag vill ha värme! Blir en isglass varje gång jag går ut och kollar nu, huu!

Så har en vän till mig födelsedag så tänkte terra henne lite så gott jag kan från denna sida världen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
3/26/14, 5:47 PM
#2

Då hoppas jag ni får lite värme så de små inte behöver frysa. Inte du heller så klart, inte kul att bli en isglass heller! 🤗

Cahira
3/26/14, 6:22 PM
#3

🤗

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Maria29
3/26/14, 6:28 PM
#4

Så söta Lamm!!❤️

Idag skulle jag hämta en get och en killing.. Det blev en get med killing och en dräcktig get.. Hur sjutton gick det här till 6timmar i bil för att hämta hem dyrgriparna lite rädd var jag att det skulle bli gruff men inte då jag älskar ver kligen mina Getter. ❤️

Nu ska jag dö en stund på soffan med en kopp te innan jag går ut ett sista varv för i kväll jag är otroligt trött men vad gör det jag har en 3veckors killing på gården och flera ska komma. Ibland så är allt slit här hemma värt det.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Upp till toppen
Annons: